Re: 486 ;) hmm a LINUX ;P

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 11:12:50 MET DST

Niejaki(a) Piotr Zgliczyński <pzglicz_at_poczta.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:
> Trzymałem kiedys Red Hata 5.0 na podobnym sprzęcie (tyle że miał 16 MB i
> dysk 2,5 GB), ale chodził powoooooliiiiiiii :) Poza tym cały czas mieszał na
> partycji ze Swap-em, nawet bez obciażenia aplikacjami. Z tym że mogło to
> wynikać ze złego skonfigurowania (na Lin nie znam sie w ogóle). Ogólnie im
> starsza dystrybucja tym lepiej.

Watpie. Przy dobrym pokonfigurowaniu by tego nei robil. Perwnie za duzo
neipotrzebnych procesow bylo wlaczonych.... linuxconfiaki dla przykladu
:)

No nie wiem... SIMMy sa dosyc drogie...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|