Re: Celeron czy Duron

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 11:31:31 MET DST

Niejaki(a) RAV <brixon_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Mozesz kupic tania plyte i Durona, niski koszt, niezla wydajnosc, ale jesli
> twoje zainteresowania wychodza poza gry i mp3
> to odzaluj i kup Celerona II 800, jest bardzo wydajny,

Alez maluch stary ale jary... wez ze przestan, celeron wcale nie jest
wydajny. Wydajny to jest pentium, celeron sie nie nadaje do
powazniejszej pracy -> w zastosowaniach profesjonalnych odstaje od
durona, w grach - odstaje...

> a po drugie Intel to
> Intel,

No to ja powinienem powiedziec, ze skoro Philips jest znany, to jego
cdromy, dvd i nagrywarki sa najlepsze... jest tak?

> nawet Windows byl pisany pod ta platforme,

Wytlumacz mi kochany czemu win2k sie nie wypiepsza na duronie? nawet
win98se mniej sie wiesza... wiesz kochany co mowisz? czy mowisz, by
moiwc - nic tylko gadanie nie poparte dowodami. pewnie nawet durona na
oczy nie widziales. chocby na zdjeciach...

> nie mowiac o innych systemach...

alez oczywiscie... linuxa nie mozna gcc -march=athlon. Wcale...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|