Leadtek Winfast Riva2tntPro

Autor: Matrix (matrix_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 09:51:47 MET DST

MAm taki problemik z tą kartą. I za h...a nie mogę sobie z nim dać rady.
Działa tylko pod WinME, ale to chyba nie jest pewnik.....Po koleji: W win98
i win98Se kartę zainstalowałem ze sterowników z płytki. I niby wszych jest
ok, a ja nie mogę przejść testów w directx8.0pl. Wywaliłem system
Zainstalowałem WinME system zdetektowal kartę jako nvidia riva2tntpro,
ponownie zainstalowałem stery z płyty i
myślałem że to już koniec moich problemów a tu po zainstalowaniu directx8.0a
znowu nie mogę przejśc tych cholernych testów!!!!
O co tu chodzi? Bo ja zaczynam podejrzewać problemy z płytą głowną.
Duron700,płyta pcchips ata100.128ram

PS. jak wyłącze przyspieszanie tekstury AGP niby wszystko jest ok

Pozdrawia Matrix.