Tusz w HP 930C

Autor: Kovalek (kovalek_at_go2.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 09:58:40 MET DST

Jak poznac czy w pojemniku na atrament jest jeszcze atrament czy go nie ma.
Mam drukarke HP930C i gdy otworze pokrywe wozek wyjezdza na pozycje "za malo
tuszu w pojemniku z tuszem czarnym" w sterowniku pokazuje, za jest jescze
tusz, ale tak na dnie.
Czy gdy zabraknie czarnego drukarka nie bedzie mogla drukowac, czy czarne
literki zmienia swoj kolor?
Prosze pomozcie, bo nie wiem czy wlozyc nowy cardridge czy jeszcze uztwac
starego

Pozdrawiam