Re: Plyta Soyo 5ED5 - ile pamieci? 2

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 19:46:59 MET DST

fenrir napłodził(a):

>Cos mi chyba zjadlo poprzedni post z serwera, wiec wysylam jeszcze
>raz z wiadomoscia, ze podkrecilem proca na 3,5 x 75 MHz, czyli 266.
>Moglbym probowac wiecej, ale nie wiem jak to wplynie na reszte
>sprzetu:

i wlasnie o tym zapomnialem napisac :)) ups :)

> dysk Fujitsu 20,5 GB,

uff swietny dysk wytrzyma 83MHz n UDMA2 bez problemu

> cd LG 8400C,

bez problemu

> cd-r/rw Ricoh MP7063A

hmm chodzila na pewno na iBX 133MHz czyli 44.3MHz wiec tez spoko

aa a to ze procek jest BOX to nawet lepiej - dawali pozadne wiatraczki,
gdyby nie wchodzil do windy albo sie wieszal to podbij napiecie (mozesz
jechac smialo z 3.3v na 3.5V bez obaw o chlodzenie)

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered