Re: predkosc napedu

Autor: alexwin (alexwin_at_interia.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 16:05:18 MET DST

Witam,
> obciazenie
> >

> Takie obciążenie procesora sugeruje że jednak wyłączony tryb DMA - u mnie
> (TEAC CD-540) przy wyłączeniu DMA był podobny wynik. Włączenie DMA
obniżało
> obciążenie procesora do 2%
Niestety, ale to nie to. DMA jest NA PEWNO wlaczone, zarowno w biosie, jaki
i Windowsie. Z wylaczonym DMA dziala jeszcze gorzej (obciazenia procesora
przy 8x - 48% i predkosc rzedu 18x).
Przeinstalowalem Windoze i to samo, zadnej poprawy.
Byc moze cos jest z tym DMA zrabane, ale na pewno jest wlaczone, we
wlasciwosciach CD-ROM-u zaznoczony jest "ptaszek" przy DMA.

pozdrawiam
alexwin