Re: Ktora 19" ???

Autor: Andrzej Skarzyński (askar_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 15:53:05 MET DST

Deckard napisał(a):

> Wiem, ze ten temat sie tu juz nie raz przewijal, ale moze jeszcze raz go
> jakos wytrzymacie :-)
> Bede niedlugo zmienial w koncu monitor i upatrzylem juz kilka modeli, ale
> nie wiem, ktory z nich wybrac :-(
> Sa to:
> ELSA Ecomo 531
> Mitsubishi Diamond Pro 920u
> Iiyama A901HT
> Iiyama A902MT
>
> --
> Pozdro
>
> Matti
> deckard_at_box43.pl

Witam
Polecam monitory firmy ADI MicroScan. Osobiście pracuje na 17". Obraz jest
bardzo ostry. Monitory tej firmy są stosunkowo niedrogie .
I jeszcze cos. mało istotna rzecz, ale mnie bardzo cieszy. Monitor oczywiscie
cyfrowy, a manipulacja jasnoscią i kontrastem na pokrętłach. Naprawde jestem
bardzo z niego zadowolony.
Pozdro