Re: problem z dyskiem

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 23:48:44 MET DST

> Dyskietka startowa rowniez nic nie daje - wszystkie dyski sa zawsze
> sprawdzane przy botowaniu systemu i nastepuje zwiecha.

Mialem ten sam problem z dyskiem fujitsu 2.1 GB. System zawieszal sie
podajrze zaraz po wyswietleniu napisu : uruchamianie systemu ...
Oddalem kumplowi do serwisu, odebralem pod wieczur, problem znikl -
oczywsicie dane tez - i bad sectorow tez nie bylo, nastepnie pospiesznie
sprzedalem dysk ...
Zaowazylem jeszcze jedna rzecz, otoz na niektorych plytach dysk byl
wykrywany z pojemnoscia okolo 0.5 GB (nie zawsze, ale tylko na niektorych
plytach i tak bylo raczej od jego kupna - zawsze jak mu oddawalem kompa do
serwisu pytal sie mnie co ja z tym dyskiem robilem).
Do naprawy dysku urzyl jakiegos programu, postaram na poniedzialek
dowiedziec sie blizszych informacji !

Pozdrawiam !