Re: Czemu sieciowka "kopie"?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 23:06:52 MET DST

Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <StaCH_at_seler.uniprojekt.com> napisał w wiadomości news:StaCH.417.0_at_seler.uniprojekt.com...

> Chlopie, gowno wiesz a dyskutujesz. Ja jestem elektrykiem wiec nie wciskaj
> mi tu kitu. Wiecej na ten temat nie bede dyskutowal bo nie ma o czym. Takie
> sa przepisy budowy urzadzen elektrycznych i sieci. O tym czy ochrona jest
> przez zerowanie czy uziemienie decyduje Zaklad Energetyczny, w ktorego
> rejonie ta instalacja sie znajduje.

> Nie masz pojecia o czym piszesz i nie odpowiadaj EOT.
Masz trochę racji - ale trochę nie masz ;-P

Jak w domu robisz sobie "oszukane" zerowanie, to trzeba trzymać się jakiejś
zasady (albo po lewej, albo po prawej stronie bolca "-").
Chodzi o to, że można przy złym podłączeniu podać napięcie na obudowę ...

Jak zmieniali mi licznik, to "fachman" tak podłączył (nie było żadnego chłopa w domu), że
była woda z prądem ;-P

ps. a ja jestem elektronikiem, za kilka lat elektrykiem i informatykiem - i się nie chwalę ;-D

--
DooMiniK (bachus)