Re: Soltek 75KAV i AC97

Autor: Hiszpan (hiszpan_at_kolos.math.uni.lodz.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 13:08:25 MET DST

> Nie by=B3oby problemu, gdyby dzia=B3a=B3a moja stara karta muz. Diamond S=
onic
> Impact 90 (Vortex 1), ale si=EA gryzie z p=B3yt=B1 - najcz=EA=B6ciej przy=
 odtwarzaniu
> film=F3w nast=EApuje nag=B3y zwis. Mo=BFe komu=B6 dzia=B3a taki zestaw?

Widze ze kolega ma podobny problem co ja! Ja rowniez mam Sonica Impacta
S90 i tez wysypuje mi sie system jak odtwarzam filmy w Div_X! Po prostu
wszystko sie zatrzymuje i nic nie dziala - pomaga twardy reset! Wczesniej
tego problemu nie mialem (na wszystkich wersjach sterownika divx). Po
wylaczeniu urzadzenia w systemie - wszystko jest ok, tylko jak tu ogladac
film bez dzwieku!?? Dlatego tez oddalem karte muzyczna do reklamacji
(dawali 5 lat gwarancji no wiec sie jeszcze zmiescilem w przedziale).