Re: Excel i błąd ochrony ....

Autor: Vegesperado (vegesperado_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 12:52:02 MET DST

Użytkownik "Pitt" <pitszep_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam następujący problem: zainstalowałem Office 2000 Standard na kilkunastu
> kompach (z tej samej płyty).
> Na wszystkich działa, tylko na jednym kompie przy próbie uruchomienia
excela
> wywala błąd, który cytuje poniżej:
(..)

Hej,

To może Ci się wydawać dziwne, ale:
1. Sprawdź wiatrak na procku - jak się przegrzewał u mnie to tak miałem.
2. Sprawdź na wirusy....
3. ...bo w Wordzie na jednym kompie po wyleczeniu miałem uszkodzony szablon
normal.dot i też się sypał. Ale to był Word. :(

Zawsze to mniej roboty niż reinstalka, a może Ci się uda?

Pozdro,

Vegesperado