Re: Czy to ma sens ?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 13:10:38 MET DST

On Mon, 2 Apr 2001, Krzysztof Oledzki wrote:

>+ Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote:
[...]
>+ > Disk Managera jak najbardziej można usunąć pozostawiając dane,
[...]
>+ To widac cos sie zmienilo od czasow kiedy mialem dysk 850 na 386 :))

 Tak.
 Sam osobiście na niniejszej liście wielokroć obtentegowałem
autorów DM, ale ostatnio musiałem odszczekać: już się poprawili.
 Przede wszystkim przestali liczyć sektory w wewnetrznej partycji
DM (stary po prostu miał "poprzesuwaną" numerację, i zapisy
wewnątrz partycji nie przystawały do faktycznej lokalizacji
- co skutecznie uniemożliwiało ręczne usunięcie).
 Nowy DM "liczy" sektory od początku dysku - po przeniesieniu
do komputera w ktorym DM jest zbędzny powinno wystarczyć
poprawienie wpisu w tablicy partycji !
 Mało, gdzieś w "advanced" (czy jak tam ta pozycja menu
się nazywała) było coś w stylu "remove xx sector shift" :)
do przeliczenia starych partycji :)

>+ Pozdrawaim,

 Takoż - Gotfryd

--