Re: Dwa komputery i internet

Autor: Krzysztof 'Szary' Kowalski (szary_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 12:52:39 MET DST

On Fri, 6 Apr 2001 12:14:30 +0200, "Joanna" <religia_at_interia.pl>
wrote:

>Uzytkownik "Krzysztof 'Szary' Kowalski" <szary_k_at_poczta.onet.pl> napisal w
>wiadomosci news:3rdpct8udf9cj0k97lbtqtohtqoaaarqtn_at_4ax.com...

>Wlasniem juz zainstalowalam tzw."Internet Connection Sharing" i nigdzie nie
>widzialam opcji tworzenia dyskietki instalacyjnej dla innych komputerow. Jak
>to zrobic?

Jak wczesniej pisalem, robilem to stosunkowo dawno, pierwszy i
ostatni raz, wiec szczegolow nie pamietam. Ale o ile mnie pamiec nie
myli, to najpierw zainstalowalem wszystkie mozliwe protokoly
(TCP/IP, IPX/SPX), karty sieciowe, a gdy instalowalem
"Udostepnianie..." to instalator zazadal dyskietki. Wiec skoro nie
zada, to moze nie widzi potrzeby, czyli albo cos nie tak z kartami,
albo z zaznaczonymi opcjami w kompach.
Tak mi sie wydaje.

W kazdym razie podkreslam, gdy juz pokonalem to "zaciecie", ze
otoczenie sieciowe bylo a klient nie potrafil wydostac sie na swiat,
to wszystko nagle zrobilo sie proste i bezbolesne. :-)

Odnosnie Twojego drugiego pytania, w innym poscie, o bezpieczenstwo
i wygode, to:
- co do wygody (skutecznosci), a i prostoty, to uwazam to
udostepnianie za szczyt wygody i prostoty. Dodatkowo zainstalowalem
programik Dunce, ktory automatycznie podnosi dial-upa, czy to rano
po wlaczeniu HISa (bo z lenstwa zasilacz HISa podlaczylem do
gniazdka w kompie, z ktorego zwyczajowo zasila sie monitor, wiec
pojawia sie na nim napiecie za wylacznikiem - stara plyta AT), czy
tez na skutek chwilowego zaniku czy jakiegos padu tegoz; po prostu
czasem widze, ze HIS padl, a po chwili (gdy np. mailer dopomina sie
o polaczenie - niektore skrzynki mam sprawdzanie co minute) znow
jest OK.
- co do bezpieczenstwa, to jak powiadaja, nigdy za wiele. Mam na tym
serwerze zainstalowany firewall, nukenabber.

---
Szary Kowalski
Obywatelu, nie pieprz (cytuj) bez sensu - tnij bez litosci, ale z glowa!
Obywatelu, nie pieprz (odpisuj) bez sensu - odpisuj po cytacie.