Re: Jak odzyskac skasowany plik bo brat mnie zabije

Autor: Paweł Tadejko (test_at_test.com.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 10:19:23 MET DST

In article <3ACA5859.FCE51026_at_poczta.onet.pl>, pawletak_at_poczta.onet.pl
says...

> Ja mam wręcz przeciwne zdanie:

hi !
ten program może odzyskiwać dane nawet jeœli nie ma FAT'u ani
nawet tablicy partycji na danym dysku

co na to nortonek ;-)

z dysku bez tablicy partycji odzysałem kiedyœ ok 3,500 plików
i tylko na kilku były błędy

norton co najwyze potrafi odzyskać plik,
ale jeœli skasowano katalog - to już czeœć

no oczywiœcie diskeditem można zrobić wszystko
ale przy dużej iloœci plików - to chyba nie tędy droga

pozdrówka
pTad