Re: Szukam S/N do MS Office Small Business PL

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 02:13:03 MET DST

T-Son wrote:

> [...]
Dobre ;-)))

> OK, czy ktos moze mi powiedziec jak wyglada ten kod. Nie wiem czy program
> ten jest orginalny czy nie, ale kupilem go za 150 zl i jest mi szkoda.
> Probowalem na http://astalavista.box.sk/ bez skutku.

Źle szukałeś: ja od razu znalazłem stronę z kodami do większości produktów
M$ - nawet niektóre sprawdziłem: DZIAŁAJĄ!!!
Przykład?
      Visual Studio 6 Enterprise Edition
      Visual Studio 97
Kod: 111-1111111

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|