Re: OT Jak odzyskac plik ?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 02:13:14 MET DST

cypisek wrote:

> Wywala komende "Starting cluster is unavailable. This file cannot be recover
> with the UNDELETE command".
> Po skasowaniu pliku nic nie bylo na dysku zapisywane. Jest jakas mozliwosc
> odczytania tego pliku (*.doc) ??

Przykro - następnym razem będziesz wiedział, że po skasowaniu czegoś
(nie myślę o wrzuceniu do kosza) od razu się robi RESET (jeżeli nie używa
się np. Norton UnErase w Win - w tedy tylko uruchamiasz Norton Unerase i
szukasz), a nie np. zamknięcie systemu, po czym uruchamia się kompa w
trybie wiersza poleceń i od razu UNDELETE - żadne NC, DN - one zapisują
pliki tymczasowe, mogące wymazać skasowany plik ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|