Re: Dwa komputery i internet

Autor: Dariusz Bacik (dbacik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 22:49:49 MET DST

Na tym, ktory robi za serwer uruchamiasz
> udostepnianie polaczenia internetowego, on wygeneruje (przy pomocy
> oczywiscie CD-ROMu instalacyjnego) dyskietke, ktora nalezy wetknac
> do stacji klienta, i... po klopocie. Wszystko dziala bez problemu,
> wrecz idealnie.

Co do tego "idealnie" mam pewne watpliwosci - szybszy komp podlaczony do
SDI, wolniejszy (P100, 16MB RAM) na sieci - siec na skretce z przeplotem.
Efekt jest taki ze dziala siec(TCP/IP), mozna drukowac po sieci ale do
internetu nie mozna wejsc - chociaz wszystko zrobione w/g instrukcji. Zeby
nie bylo watpliwosci WinGate tez nie dziala. Pomysly mi sie juz skonczyly.
WinProxy dopiero bede sprawdzac.