Re: Dwa komputery i internet

Autor: Krzysztof 'Szary' Kowalski (szary_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 20:29:38 MET DST

On Thu, 5 Apr 2001 19:42:34 +0200, "Joanna" <religia_at_interia.pl>
wrote:

>Czy ktos moglby mi doradzic, jak w najprostszy sposob skonfigurowac dwa
>komputery polaczone przez karty sieciowe, z czego jeden z tych komputerow
>podlaczony jest do internetu przez stale lacze; tak aby mozna z obu
>korzystac z internetu, bez specjalnych programow. Czy da sie to zrobic
>zwyczajnie? Oba kompy sa na Win98SE...

To wspaniale, nie ma nic prostszego! :-))) Wlasnie od W98SE datuje
sie mozliwosc laczenia dwoch kompow poprzez karty sieciowe, niczego
wiecej nie trzeba. Na tym, ktory robi za serwer uruchamiasz
udostepnianie polaczenia internetowego, on wygeneruje (przy pomocy
oczywiscie CD-ROMu instalacyjnego) dyskietke, ktora nalezy wetknac
do stacji klienta, i... po klopocie. Wszystko dziala bez problemu,
wrecz idealnie.

A potem tylko wzajemne udostepnianie katalogow, dyskow itp.,
wszystko to jest w W98SE.

---
Szary Kowalski
Obywatelu, nie pieprz (cytuj) bez sensu - tnij bez litosci, ale z glowa!
Obywatelu, nie pieprz (odpisuj) bez sensu - odpisuj po cytacie.