Re: skaner do negatywów

Autor: VLX (vlx_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 17:53:55 MET DST

Witam.

Kiedy juz sie wydaje, ze nic nas dzisiaj nie zadziwi, Pawel Boguszewski
<pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> wyskoczy z czyms takim:

> Mam Plustek PT12 (czyli na porczzie drukarki). IMHO do negatywow nadaje
> sie od biedy - ma mala powierzchnie przeswietlajacej lampy i kiepska
> ostrosc skanow negatywow. Jak chesz miec dobre skany, to chyba bedzie
> lepiej jak znajdziesz kogos z orzadnym skanerem dedykownym do filmow 35

W pracy bawilem sie skanerem Agfa 1236u z przystawka do materialow
transparentnych. Przystawka jest formatu A4, zaklada sie ja zamiast
oryginalnej pokrywy. Skany klisz wychodza bardzo dobrze, a cena zestawu
zamyka sie w 1000 zl (o ile dobrze pamietam). Mysle, ze warto sie
zastanowic, bo jest to spora krowa, ale jakosc skanow ma bardzo dobra.

VLX