Re: skaner do negatywów

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 11:38:08 MET DST

Michał Młynarczyk wrote:
> Potrzebuję kupić skaner do negatywów.
> Nic profesjonalnego, po prostu chcę poskanować stare, czarno-białe
> filmy i nagrać na cdr. Nie są pocięte (w rolkach).
> Zastanawiam się nad dwoma modelami:
> - Agfa SnapScan e50
> - Plustek UT12 Optic Pro
> Który jest lepszy?
> A może inny?
> Najlepiej na USB, górna granica ceny to 900 - 1000zł.

Mam Plustek PT12 (czyli na porczzie drukarki). IMHO do negatywow nadaje
sie od biedy - ma mala powierzchnie przeswietlajacej lampy i kiepska
ostrosc skanow negatywow. Jak chesz miec dobre skany, to chyba bedzie
lepiej jak znajdziesz kogos z orzadnym skanerem dedykownym do filmow 35

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski