Re: GeForce MX2 ....jaka firme >>>????_ pilne

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 15:28:02 MET DST

Hi!

"Vetch" <no_at_e.mail.available> napisales(as):

>zapewne nigdy w życiu nie widziałeś jak chodzi Prolink.

Widzialem.

>Moim zdaniem jest to najlepsza jakość z mniej znanej firmy.

Moze. Co nie zmienia faktu ze i tak wole bardziej znane szczegiolnie
niewiele drozsze...

>Używam 1024x768_at_75Hz na NEC FE700 (diamondtron), a wcześniej testowałem na
>tej konfiguracji Gigabyte TNT2, Ati Rage VIVO i 3dfx V3K.
>I jak na moje wrażliwe oczy, nie było żadnej różnicy między prolinkiem a
>pozostałymi kartami.

Zgadza sie. To nie ejst rozdzielczosc do testowania jakosci kart
grafiki.

>Owszem, przy wyższych rozdziałkach i wyższych częstotliwościach odświeżania,
>zaczyna się robić różnica, ale mój monitor i tak już ma problemy przy
>1600x1200, a poza tym litery są już zbyt małe do pisania.

Wlasnie... ja juz w 1280 widzialem roznice...

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor