Re: GeForce MX2 ....jaka firme >>>????_ pilne

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 09:12:38 MET DST

Hej !

Użytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał

> Jelsi mu oczu nie szkoda to tak...

zapewne nigdy w życiu nie widziałeś jak chodzi Prolink.
Moim zdaniem jest to najlepsza jakość z mniej znanej firmy.
Pracowałem kilka lat w serwisie, a teraz mam non-stop dostęp do testowania
sprzętu i sam szukałem karty dla siebie.
Po wielu testach, wybrałem właśnie Prolink'a ze względu na cenę i wysoką
jakość.
A jestem wybredny - dużo programuję i jakość obrazu ma dla mnie najwyższy
priorytet.
Wnerwiają mnie wszelkie cienie, rozmyte krawędzie, etc...
Używam 1024x768_at_75Hz na NEC FE700 (diamondtron), a wcześniej testowałem na
tej konfiguracji Gigabyte TNT2, Ati Rage VIVO i 3dfx V3K.
I jak na moje wrażliwe oczy, nie było żadnej różnicy między prolinkiem a
pozostałymi kartami.
Obraz żyleta na każdej karcie.
Jedyna różnica to ta, że Prolink jest z tego najtańszy, no i ma wyjście TV,
które działa (chip chrontel) z darmowym programikiem TVCC2000, w odróżnieniu
do shareware'owego TVTool'a. (przynajmniej najnowszej wersji).
Owszem, przy wyższych rozdziałkach i wyższych częstotliwościach odświeżania,
zaczyna się robić różnica, ale mój monitor i tak już ma problemy przy
1600x1200, a poza tym litery są już zbyt małe do pisania.

--
---
Pozdrowienia