Chlodzenie Athlona 1.2 GB

Autor: DL (fadetoblack_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 15:00:06 MET DST

Witam...

    kupilem athlona 1.2 G... wsadzilem w podstawke, na to dalem radiator (z
wentylkiem oczywiscie)....
no i procek grzeje mi sie, jak dziki.... nie chce go przegrzac, wiec nie
jechalem na maksa, ale smiem twierdzic, ze doszedlby do 90-ki . Nie
wladowalem pod radiator tej smiesznej pasty przewodzacej, bo obawiam sie, ze
zwyczajnie wyplynie (zgodnie zreszta z prawem grawitacji). Wszak przerwa
miedzy prockiem a radiatorem jest duza i wynika to z takich smiesznych 4
koleczek, ktore sa na procku... Jak sobie z tym radzicie???? wczesniej
montowalem procki, do ktorych radiator ladnie sie dociskal i problemow z
grzaniem nie bylo.....

pozdrawiam
damian

ps. no i oczywiscie win98 zawisa mi w momencie instalacji... na samym jej
poczatku....