Problem z karta GForce2MX

Autor: D.K. (DariuszKleina_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 12:11:35 MET DST

Cze !!!

Ostatnio przebudowalem sprzet. Obecnie mam nastepujaca konfiguracje

Plyta A-BIT - KT7A-RAID
Procesor Duron 750
Grafika GForce 2MX 64MB (firmy Inno3d)
Pamiec 128 MB
Do tego dochodzi dzwiek, karta TV i inne podobne pierdoly

Mam tylko jeden maly problem z tym wszystkim. Jezeli uruchomie dowolna gre
kozystajaca z wspomagania 3D to predzej czy pozniej nastepuje zwis
komputera. (Jak pisze microsoft "komputer przestal odpowiadac", i tak to tez
wyglada). Pomaga jedynie sprzetowy reset. Karta GFX wydaje mi sie ze jest
dobra. Pracowala poprawnie na poprzednim sprzecie. Konfliktow w systemie nie
ma (a przynajmniej windows nie wykrywa). Prawde mowiac jestem w kropce. Byc
moze ktos sie natknal na podobny efekt. Wszelkie sygestie mile widziane.

Ps. Byc moze chodzi o jakies konkretne ustawienia w biosie.