Re: PIII 800 chodzi na 400MHz ---- ROZWIAZANIE ?????????

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 02:40:37 MET DST

On Wed, 04 Apr 2001 21:41:23 +0200, Radnor Harkonnen <radnor_at_go2.pl>
wrote:

>tak sie sklada, ze w szkole nieco mnie o tym uczyli. zle
>zaprojektowane sciezki zeczywiscie moga powodowac bledy w dzialaniu
>ukladu, ale nie z powodu dlugosci. po prostu kazda sciezka na plycie
>przy tak duzych czestotliwoscaiach sieje na lewo i prawo polem
>elektromagnetycznym, co moze zaklocic prace niektorych ukladow, jesli
>sie tego pola odpowiednio nie skieruje.
Mozliwe ze masz racje ;-) , ale przeciez procesor jest urzadzeniem
pracujacym z pewna czestotliwoscia (mowimy o we/wy) i jesli dlugosci
sciezek nie beda zachwane to moze okazac sie, ze sygnaly dochodza do
roznych we. ukladu z mneijszymi lub wiekszymi opoznieniami i robi sie
kaszana. Pol biedy gdy mamy doczynienia z Ceeronem pracujacym na FSB
66, (tamodstepy miedzy impulsami moga byc wystarczajaco dlugie) a co
sie zacznie dziac gdzy zainstalujemy P3 na FSB 133?
Moge sie mylic, aczkolwiek wydaje sie to byc logiczne.

Pozdrawiam
GLide