RE: GEFORCE 2 MX

Autor: USeR (user_at_narwik.edu.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 02:30:51 MET DST

Użytkownik Cobra Punisher alias DalejLama <raksen_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ag5uj$bcm$1_at_news.tpi.pl...
> Dawno się interesowałem, ale w MX'sie 64MB PONOĆ (informacje nie
> potwierdzone) z jakiś tam powodów nie daje zbyt dużego przyrostu
> mocy w stosunku do wersji 32MB. Już lepiej zainwestować w szybszą
> pamięć (DDR). Niestey tylko Creative zrobił MX'a na DDR'ach,
> jednak zawęził szynę danych do pamięci z 128 do 64 bit.

To co? Kupic GEFORCE 2 MX 32MB TV-OUT lub GEFORCE 2 MX 64MB TV-OUT (roznica
kilkadziesiat zlotych)

Czy moze raczej dolozyc troszke (z tego co widze, kolo 300 PLN) i kupic
GEFORCE 2 GTS 32MB DDR TV-OUT?

Jeszcze pozostaje GEFORCE 2 GTS 64MB DDR TV-OUT, ale nie stac mnie na
wydatek okolo 1k pln na taka karte.

Aha no i co z tymi DDRami - jesli sie na nie zdecyduje, to szukac tego
Creative MX na DDR'ach, czy kupic raczej GTS na DDR'ach?

Jaka (i czy duza) roznica jest miedzy MX a GTS?

dziekuje za pomoc!