Re: GeForce MX2 ....jaka firme >>>????_ pilne

Autor: Witold Przygoda (wp_at_nospam.com)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 22:54:47 MET DST

PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> wrote:

> Przy tak niskiej częstotliwości odświerzania to nawet kompletny NoName
> bedzie dawał całkiem niezły obraz.
> Co innego jak byś próbował chociaż w 1024x768_at_85 albo 100Hz.

Ja mam pixelview GTS 2 i "probowalem" przy takiej rozdzielczosci i
odswiezaniu. Nic sie nie rozmywa, chyba zeby oceniac z okiem tuz przy
monitorze. Nawet dla 1280x1024 @85 Hz obraz jest zupelnie OK.
Oczywiscie ze moze byc lepszy (ostrzejszy), pytanie tylko o to, gdzie
kazdy znajduje to optimum, pomiedzy kasa a jakoscia. W tym przypadku
uwazam za przesadzone twierdzenia zeby przecietny Kowalski (nie wideofil,
czy jak by tu nazwac koneserow "superostrego obrazu") mial bulic kilka
stowek wiecej tylko po to, zeby miec poczucie "ostrzejszego obrazu"... w
rozdzielczosciach, w ktorych i tak nikt normalny, na monitorach wielkosci
17", nie pracuje.

wp