Re: graficzne krzaki na guziku start...

Autor: studio_art_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 04 Apr 2001 - 20:45:59 MET DST

Mam K6-450 MPV3 GforceMX2 i wystepuje to w momencie przejcia do 3D i po
powrocie, zdarza sie to sporadczynie generalnie mi nie przeszkadza, jak sie
przysisk start popieprzy to jest taki maly programik HOOK99 do zmian na
wlasciwosciach przycisku START uruchomia sie go i przycisk jest juz poprawiony.
Testowalem na WIN95 OSR2, WIN98 i WIN98SE jest ten sam efekt, u mnie najlepiej
chodzi WIN98 najrzadziej sie sypie.
Widzialem ten sam efekt tez na TNT2 i to jest prawdopodobnie wina sterownikow
detonatory 6.50