graficzne krzaki na guziku start...

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 01:26:17 MET DST

witam...

kupiłem sobie kartę elsa gf2gts. wszystko chodzi ładnie, kręci się ładnie
etc... zauważyłem jednak jedną głupią rzecz: raz na jakiś czas (zazwyczaj
jak podkręcę, albo wrzucę coś co używa 3d) zaczyna się krzaczyć guzik start
w windozie... zazwyczaj pojawiają się na nim różne części ekranu... w
niczym to nie przeszkadza no i jak mówiłem karta chodzi bezproblemowo (nic
się nie chrzani w 3d - nawet po dłuuugim czasie) - ale ciekawi mnie, jaki
może być tego powód... dzięki za wszelkie info...

--
..~~[cya].tramer.[sorry, no bonus...]