Monitor pada - ratunku

Autor: Jerzy Baryliszyn (j.baryliszyn_at_netstone.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 18:26:53 MET DST

Witam
W pracy mam czteroletni monitor Belinea 10 70 30 - 17cali.
Monitor ma dosc dobre parametry i spisywal sie bardzo dobrze.
Niestety od pewnego czasu zaczyna sie rozmazywac obraz, sprawdzalem przy
innym komputerze aby wyeliminowac karte graficzna i niestety dzieje sie to
samo.
Monitor srednio pracuje dziennie 10 godzin, po wlaczeniu zazwyczaj obraz
jest jeszcze ostry, pozniej po 2-3 godzinach literki zaczynaja byc lekko
zamglone, niekiedy rozmazanie obrazu jest mocniejsze i pomaga wylaczenie,
poczekanie kilku minut i sytuacja sie troche poprawia.
Nie musze mowic jak sie czlowiek czuje siedzac kilka godzin przy lekko
przymglonym obrazie.
Czy juz po nim? Czy mam kupowac nowy monitor, bo 4 lata to nie jest zbyt
dlugo jak na drogi monitor.
Moze cos sie z tym da zrobic?

--
Pozdrawiam