Re: Czemu sieciowka "kopie"?

Autor: HorNet (piuser_at_kki.net.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 14:11:25 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pawel Ryniewicz" <pawelryniewicz_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:99tfap$5t9$1_at_news.onet.pl...
> To Ty "kopiesz" kartę - masz kapcie (lub dywan ...), który powoduje spore
> eletryzowanie się ...

Nie chce mi się czytać wszysrkich postów moża tak ktoś opisał ten problem.
A mianowicie chodzi o to żeby wszystkie komputery w sieci były w pięte do
gniazdek prądowych z uziemieniem a bolec prądowy był zawsze po tej samej
stronie np. po lewej (tak się przyjęło) jak patrzymy na gniazdko w innym
przypadku powstają różnice potencjałów które powodują powstawanie napiacia
na obudowie. To jest cała filozofia tego zjawiska.

Narazie