Re: HPT, Fujitsu i DMA

Autor: Blitzen (Blitzen_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 19:00:23 MET DST

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ugshct8613gspeebus11ira4rpl6i2othf_at_4ax.com...

> Bardzo fajne wyniki. Nie wiedzieć czemu mój ma takie: 26 ms (!!!!!!) i
> 27 mbps read burst. Zeby było ciekawiej, inny egzemplarz miał już 15
> ms. Płyta do Abit BH-6. Ciekaw jestem przedewszystkim skąd taka
> różnica w czasie dostępu.

Hyhy. Tzn nie cieszę się że Ty masz słabsze, tylko że moje są OK ;)))

> BTW: Czy ma ktoś programik do regulacji głośności dysku Fujitsu.
> Słyszałem, że jest coś takiego, ale nie znalazłem na ich stronie.

Zawsze mi sie wydawało że to dawał IBM taki programik ale on bardzo obcinał
szybkość (zresztą w przypadku tego fuji nie byłoby co ściszać ;).

--
Pozdrawiam
Doc Blitzen