Re: wiatraczek - odkurzacz...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 21:17:01 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:

> Nie masz tam żadnego sklepu z najprostsza elektronika? :)

pytalem sie wszystkich znajomych, wielu innych ludzi, probowalem
zaczepiac ludziooff na uliocy i nadal nikt nie wie :(

> Termistor wymaga dosć skomplikowanego układu, bo inaczej będzie
> grzałka.

no to cool ;)

> Proste wlutowanie go w szereg z wiatrakiem jest zupełnie
> pozbawione sensu. Już lepiej rezystor :)

aha :)

> Najprosciej zawsze jest domontować rezystancję jakas -- ja na przykład
> do wiatraka procesora mam w tej chwili dołożone trzy rezystory po 15 Ohm
> w szereg -- 45 Ohm zbija napięcie na wiatraku z 12 V do jakichs osmiu.

tez wlasnei o czyms takim sadzilem :) btw: fany na grafie i na procu u
mnie nie sa slyszalne... wogole. nawet ze starym fanem z zasilaka ich
nie bylo slychac :)

btw: jkak widze jestes z Gliwic. Jest jakas szansa, ze bedziesz
przejezdzal przez Tychy, lub mial czas wolny, bym mogl wpasc i kupic
gdzies taki stuff w Gliwicach? :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|