Re: Problem z grafika / Direct X

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 21:25:07 MET DST

> Troche nie na miejscu, ale jestes jedynym uzytkownikiem Herculesa jakiego
> udalo mi sie wypatrzyc. Mam ta sama karte i chcialbym dowiedziec sie jakie
> masz wyniki w 3D Marku 2001 w 800x600x32 i 1024x768x32. Prosilbym tez o
> podanie konfiguracji Twojej maszyny.
>
> pozdrowienia
>
> CHOOCH

Witam!
Niestety nie mogę przeprowadzić testów, o które prosisz, bo musiałem usunąć
3dMark2001 z prozaicznego powodu braku miejsca na dyskach (ech, a do
porządków zabieram się już ładny kawałek czasu).
Mogę podać tylko wynik z "defaultowego" testu, benchmark wyniósł: 2735.
Próbowałem różnych sterowników, najlepiej wyszło na Detonatorach 12.00,
ustawienia domyślne.
Niewielka różnica na Det. 10.50, poprzednie 7.52 i niżej, wyniki rzędu
2300-2400.
Maszyna: płyta główna Abit BX6 v.2, Celeron 600_at_1009 (przejściówka,
wentylator Golden Orb, chłodzenie softwarowe Rain, przy maksymalnym
obiążeniu 38 stopni C, bez - 28 st., obudowa big tower, otwarta), 384 MB
RAM, karta graf. Hercules 3D Prophet II GTS 32 MB (pokręcona pamięć na 380,
procesor na fabrycznym 200), HDD Quantum CR 8 GB, w kieszeni bardzo
rozmaicie, przeważnie ok. 3 GB, karta SCSI BusLogic z biosem, do niej CD-ROM
Teac i nagrywarka (JVC, stareńka, max. 2x), karta dźwiękowa Gravis
Ultrasound PnP, SDI, karta sieciowa Realtek 10Mb PCI, monitor SONY E400,
system Windows 98 (nie SE) plus Windows 95B plus Windows 98 Lite (mam cztery
partycje primary, wybieram sobie przy bootowaniu, została jedna jeszcze
wolna od systemu)
Wiesza się tylko na Internet Explorerze 5.5, ale to było i za poprzedniej
konfiguracji. Ten typ tak ma i trzeba się z tym pogodzić.
Dużo tego, ale sam chciałeś.
Pozdrawiam
Gregorek