Re: Problem z grafika / Direct X

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 22:06:10 MET DST

Użytkownik "Piotr" <rav4_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Z kolei w tescie DirectX (DXDiag) w AGP texture acceleration ("Test AGP
> texturing") nie pojawia mi sie krecacy sie szcescian z logo DirextX i w
> informacjach pokazuje sie "AGP texturing test results = failure at step 6
> (user verification of hardware rendering)."

O ile jeden z testow ktore Ci nie wychodza tlumaczy brak enviromental bump mappingu
(o czym pisal wyzej Gregorek; test wychodzi w matroxach, sprawdzalem),
to Test AGP texturing nie ma chyba z tym nic wspolnego i cos masz nie tak
(jestem za slabi, zeby sugerowac co).
Test ten wychodzi nawet z NVIDIA TNT2 model 64 ...

Pozdrowienia

 Józek