Re: PROBLEMY Z PIXELVIEW PLAY TV PRO (FM)

Autor: mirro (bis2_at_igo2.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 00:14:36 MET DST

Użytkownik "Władysław Wojciechowski" <wjw44_at_supermedia.pl> napisał w
wiadomości news:9ck6sc$r64$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Mam komputer z procesorem PIII 500, 160MB RAM, płyta główna - niestety - z
> zintegorwaną grafiką AGP 8MB (z możliwością przydzielenia RAMu). Zachciało
> mi się zgrywać obraz z magnetowidu na HDD i kupiłem w/w tuner, ale nie
> działa. Owszem, pokazuje się radyjko, ale ni cholery nie gra, natomiast
> włączenie trybu TV zawiesza całość i koniec. Znajomy, który ma troche
> pojęcia o komputerach twierdzi, że przerwania są OK i właściwie nie wie,
co
> jest grane. Może ktoś rozwiązał podobny problem i potrafi mi pomóc?
> Dzięki!! Władek.

Mialem to samo. Wywalalo blad przy kazdym uruchomieniu programu (wersja
4.12). Zmienilem na 4.19 i to samo. Zamiast tego uzylem BorgTV i dzialalo,
ze az milo. Po przeinstalowaniu Win98SE oryginane oprogramowanie zaczelo
dzialac, BorgTV przestal. Nie chcialo mi sie zbytnio walczyc z problemem i
zostawielem to w takim stanie. Sprobuj sciagnac z ftp.abitech.pl najnowsza
wersje oprogramowania - 5.0. Moze pomoze.
Mirro