PROBLEMY Z PIXELVIEW PLAY TV PRO (FM)

Autor: Władysław Wojciechowski (wjw44_at_supermedia.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 19:22:44 MET DST

Mam komputer z procesorem PIII 500, 160MB RAM, płyta główna - niestety - z
zintegorwaną grafiką AGP 8MB (z możliwością przydzielenia RAMu). Zachciało
mi się zgrywać obraz z magnetowidu na HDD i kupiłem w/w tuner, ale nie
działa. Owszem, pokazuje się radyjko, ale ni cholery nie gra, natomiast
włączenie trybu TV zawiesza całość i koniec. Znajomy, który ma troche
pojęcia o komputerach twierdzi, że przerwania są OK i właściwie nie wie, co
jest grane. Może ktoś rozwiązał podobny problem i potrafi mi pomóc?
Dzięki!! Władek.