Wiele pytań

Autor: Jurek Killer (veron_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 19:36:42 MET DST

Witam

Mam kilka pytanek na które potrzebuję odpowiedzi:

1. Czy w obliczu dzisiejszej obniżki cen AMD warto poczekać te kilka dni aż
ceny zmienia się u polskich sklepach i kupić np. AMD ATHLON 1.33 GHz (266
MHz Fsb), zaznacze że wcześniej chciałem kupić ATHLON 1GHz (200 MHZ Fsb), a
tak przy okazji to czy będzie to spora zmiana w wydajności i nie wiem
jeszcze co to znaczy 200 Mhz Fsb od 266 Mhz Fsb - czy tu też mówimy o jakieś
różnicy w wydajności.

2. Jaki wentylator kupić pod taki proc, prosiłbym o konkretne nazwy i jeżeli
jest to możliwe ceny, na wentylator mam około 50 zł.

3. Czy kupno SOLTEKA 75-KAV Via KT-133A ATA/100 pod ten proc to dobre
rozwiązanie czytałem w testach i to wielu że jest dobry ale prosiłbym o rady
uzytkowników tych płyt czy mają z nimi jakieś problemy - czy może
nazbierać i kupić Abit KT7A Via KT-133A UDMA/100.

Ostatnie pytanie dotyczy zmiany karty dźwiękowej mam jakąś karte noname
komletne badziewie i czy warto kupić coś takiego jak Abit AU-10 Home
Theatre AC-3 jest dobrym rozwiązaniem - przeciez są to początki Abita w
sferze dżwiękowej.

Z góry serdeczne dzięki na rady
Pozdrawia Goodman