Re: chopaki pomozcie

Autor: Krzysztof Staruch (kstaruch_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 19:42:47 MET DST

On Mon, 30 Apr 2001 08:43:13 +0200, "Janusz B." <jb23_SKASUJTO_at_go2.pl>
wrote:

>No to super.
>Napisz moze co to bylo, w celu zwiekszenia doswiadczenia czytelnikow :)
>(przyczyna i rozwiazanei)

No to sie umejecie, okazalo sie ze plytka z ktorej instalowalem
Win2000 nie byla bootowalna (wiem, wiem, powinienem sie wstydzic) i
dlatego po restarcie nie widzial jakiegos pliku! (z drugiej strony
troche to bez sensu - poprzednie Windowsy w takiej sytuacji radzily
sobie bez problemow). Jako ze wystapily sprzyjajace okolicznosci
(kumpel wpadl z dyskiem i to co najwazniejsze sobie przezucilem)
pomoglo formatowanie a podczas nastepnej instalacji wybralem
przezucenie plikow instalacyjnych na dysk i wszystko elegancko
poszlo...

Pozdrawiam

Krzysztof Staruch
kstaruch_at_poczta.onet.pl