Re: Asus CUBX - jaki CPU max.?

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 09:21:43 MET DST

Użytkownik "Biedrzyk" <biedrzyk_at_home.com> napisał w wiadomości
> wow
> nie wiedzialem, ze na newsy da sie odpowiadac w ciagu 1 minuty. Ale skoro
> jestes online to co myslisz o A7V133? Nie jestem przekonany do produktow
AMD
Pod uwage bierzesz wylacznie asusa ???? Ta plyta sie niczym szczegolnym nie
wyroznia, nie ma zadnych "bonusow" jak inne plyty Asusa, do amd polecam
Microstar KT7 Turbo, badz Epox 8KTA3 - bylem uzytkownikiem Asusa A7V i
chcialem zmienic plyte na cos z nowszym chipsetem wybor padl na Epoxa, asusa
wogule juz nie bralem pod uwage (nie bylo sensu doplacac okolo 200 pln za
marke, co do innych produktow asusa - np cos na i815ep - to sie zgadzam ze
warto wyskubac troche kasy wiecej)

Pozdrawiam !