Re: Asus CUBX - jaki CPU max.?

Autor: Biedrzyk (biedrzyk_at_home.com)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 05:10:49 MET DST

wow
nie wiedzialem, ze na newsy da sie odpowiadac w ciagu 1 minuty. Ale skoro
jestes online to co myslisz o A7V133? Nie jestem przekonany do produktow AMD
a juz w ogole do produktow VIA, a komputer lubie jak dziala, a nie jak
trzeba w nim wiecznie grzebac, updatowac i martwic sie czy aby mysz USB nie
bedzie gryzc NIC'a w slocie1, a dzwiekowa w 3, itp.
W koncu nazywa sie to Plug'n'Play, nie?

Biedrzyk