3dfx VOO DOO - pytanko

Autor: xdjx (xdjx_at_kki.net.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 09:15:45 MET DST

Posiadam kartę Voo Doo 12Mb , zainstalowałem ją na płycie P I AMD 200Mhz ,
karta graficzna zintegrowana SIS 8Mb . Wszystko pięknie tylko przy
wchodzeniu do gry trójwymiarowej zawiesza się cały komputer .
Mieszałem ze sterownikami od najstarszych jakie miałem do najnowszych -
dalej to samo .
Potem Voo Doo zainstalowałem na płycie ATX pod Celerona 433 i dalej to samo
..
Czy coś przeoczyłem ?
Czy karta jest padnięta ?
Instalowałem już wiele takich kart i z powodzeniem dawały sobie radę , a ta
coś nie chcę .
Czy ktoś miał podobny problem ?
Pilnie przoszę o pomoc ?

z góry dziękuje