Re: jako drukarke wybrac???

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 03 Apr 2001 - 09:34:25 MET DST

> Witam kupuja na dniach drukarke i tak:
> czy wziac HP 959 (za 999zl)
> czy wziac HP 950 (za 959zł) -to juz chyba lepiej ta pierwsza bo roznica nie
> duza...
> czy moze wziac 930 za 750zł bo roznica w jakosci jest nie warta 200zł????
>
> I zalezy mi jeszcze na opinii uzytkownikow np. epsonow.lub canon-ow... jaki
> za podobna kase???? i tej samej (a moze wyzszej) klasy???
>
> Za wszelkie uwagi dziekuje.

Z takie pieniądze to totalna głupota kupować atramentówką.
Rada kupić laserówkę - początkowo wydruk ok 3000 str. potem po wymianie tonera
5000-6000. Polecam przeliczenie sobie na koszt wydruku jednej strony! Jakość -
co tu gadać zawsze zajebista! (sorki za slowko). Kszanić wydruki kolorowe - jak
trzeba co trzeci koleś pewnie ma kolorową. Szybkość wydruku porównywalna z
najlepszymi!!! atramentówkami a w droższych modelach jest szybsza.
Polecam: OKAZJA!!! Lexmark (nie znam modelu) w Macro (cZy Makro) za niespełna
1000 PLN !!! ale model kosztujący w sklepach ok. 2000 PLN - jak to???? Otóż
firma nie wyrabiała się z zamówieniami i dała droższy model (4MB pamięci,
lepsza technologia druku itp.) o obudowę tańszego modelu. Gdybym miał kaszę już
by stała u mnie na biureczku!
adadur