Re: problemy z soltekiem kav i winda

Autor: Jakub SZWAJKA (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 10:42:50 MET DST

dobra, dobra;)

w koncu zrobilem reinstal i przez pare godzin wszystko chodzilo
ok.

....no ale po jakims czasie zamiast cd i virtualrive zaczal burak
jeden widziec dyski wymienne, (po mscdexie przed winda widzi cd,
ale z niego nie czyta - pisze, ze jest zle podlaczony(sic)).
teraz to juz naprawde zabil mi gwozdzia. nie chce mi sie znowu
bawic w reinstall, szczegolnie jakby to nie mialo pomoc. jak cos
mozecie mi doradzic, to piszcie.

aha, w menedzerze urzadzen widzi mojego CD normalnie i nie
znajduje zadnych stacji dyskow wymiennych;)

tia,
szajbus

... In God we trust and the rest we monitor and photograph ...
... Jakub Szwajka jszwaj_at_sgh.waw.pl ...