Re: problemy z soltekiem kav i winda

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 07:29:48 MET DST

> Nie rozumiem dlaczego tak nie chcesz reinstalacji? Wszystko mozna
> zbackupowac (nawet kolorki :o)) Programy bedzie trzeba zainstalowac na
nowo,
> ale przynajmniej pozbedziesz sie smiecia. Jest to duzo szybsze niz
babranie
> sie z ustawienami, bibliotekami i rejesterem. Jezeli zdecydujesz sie na
> reinstalacje to zmien nazwe windows (np. windows.old) i program files i
> zainstaluj na nowo. Doprowadenie systemu do stanu z przed reinstalacji
> zajmuje ok 2-3 (wliczona instalacja windy). Polecam ta metode.

Popieram przedmowce. Znajomy ma identyczna plyte + durnia700 do tego smieci
ze starego kompa i ten sam problem. Via 4in-1 nie chciala ruszyc, pomoglo
przelaczenie i tryb awaryjny i wywalenia wszystkiego z managera urzadzen.
Ale system jakos tak "bez checi" pracowal.
Po reinstall'u wszystko bylo juz OK. Moj system ma juz ponad 3miesicace,
dbam o niego jak moge i poki co dziala jak nowy - czego i tobie zycze...