Re: Jaka grafika i muzyka?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 07:50:17 MET DST

Użytkownik USeR <user_at_narwik.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a8e3r$i4o$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Wlasnie mysle o rozbudowie kompa.
> Brakuje mi dobrej karty muzycznej oraz grafiki.
>
> Chcialbym kupic lepsza k. graficzna niz dotychczasowa (Riva TNT2 64).
> Komputera uzywam glownie do pracy biurowej i ogladania DivX'ow, czasem do
> gier.
> Dlatego szukam karty z wyjsciem na TV - zalezy mi na dobrej jakosci obrazu
> na TV.
jakieś ATi !!!! jeśłi nie leży ci na super 3D tylko żeby 3D było ostre i
TV-Out też to ATi może być Rage Fury albo coś wcześniejszego (zależy od
portfela- jak masz za dużo to kup Redeona i wtedy 3D teżbędzie miedzio)