Jaka grafika i muzyka?

Autor: USeR (user_at_narwik.edu.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 01:39:50 MET DST

Witam,

Wlasnie mysle o rozbudowie kompa.
Brakuje mi dobrej karty muzycznej oraz grafiki.

Chcialbym kupic lepsza k. graficzna niz dotychczasowa (Riva TNT2 64).
Komputera uzywam glownie do pracy biurowej i ogladania DivX'ow, czasem do
gier.
Dlatego szukam karty z wyjsciem na TV - zalezy mi na dobrej jakosci obrazu
na TV.
Dodam, ze mam Athlona, a na plycie jest AGP 4x (brak zlacza AGP PRO).
Poradzcie, jaka karta jest dobra i jakiej firmy kupic.
I fajnie by bylo, gdyby kosztowala w granicach 500 PLN, no moze troche
drozej, ale nie chetnie!

A druga sprawa to muzyka - w tej chwili SB128, ale nie jestem zadowolony -
nawet przy filmach jest kiepska, nie mowiac juz o sluchaniu muzyki.
Co mozecie polecic? SB Live? Ktora wersja? A moze nie pakowac sie w SB,
tylko jakiejsc innej firmy?
Tu cena tez gra znaczenie - lubie muzyke w dobrej jakosci, ale bez
przesady - szukam czego w okolicach 400pln, chetnie tanszego nawet.

Dziekuje za pomoc.