Re: 3D Mark 2001

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 21:52:00 MET DST

> Chyba nie kupie jednak AMD , jak patrze na wyniki to sie zalamuje , czy on
> jest taki cienki ???
> czy to kwestia konfiguracji ,a juz chcialem kupic 750
> Pomozcie , czy kupic czy zostac na P2 400MHz (448), teraz mam 1250 3d
markow
No jezeli chcesz kupic nowego kompa wylacznie dla benchmarkow - do tego
slabych, co tyczy sie wszystkich 3dmarkow - to zostan przy swoim P2 ...
Wytlomacz mi jedno czemu po zmianeie plyty z asusa a7v na epoxa i
podwyzszeniu magistarli na 133 MHz spadl wynik w 3dmarku2k, podczas gdy gry
i ogolnie caly system chodzi szybiej ???
Odpowiedz jest prosta - ten benchmark nie jest wiarygodny, on tylko ladnie
wyglada ...
Zaposc np quaka 3 i tam zmierz ilosc fps'ow!
Wszystko co opisalem tyczy sie durona 650_at_900 i 650_at_952 ...