Re: Raid -Abit SA6R i 1 HDD

Autor: Bogdan (btomaszewski_at_zt.walbrzych.tpsa.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 19:53:25 MET DST

> pracować?

> kłopoty z
> AUX
>
> Musze przyznac ze jestem w szoku, mam te plyte i zadnych problemow. Moge
> dysk podlaczyc do dowolnego kontrolera i jest o.k. Robilem rozne
> kombinacje, podlaczajac kilka dykow i tez bylo o.k. W tej chwili mam
> podlaczony dysk do HPT370 i zainstalowany W98, W2K i Linuxa i wszedzie
> chodzi bez problemu. NSW2001 tez mam i nic takiego nie zglasza. Napiz
> jeszcze jaki masz dysk.
>
> --
> Pozdrawiam
> [...]

Witam.
Dysk Maxtor 60GB ATA100, Celeron 700 nie przetaktowany.
I jeszcze pytanko: czy Masz podobny efekt - po wejściu do BIOSu HPT (CTRL+h)
przeglądanie opcji lub ich zmiana powoduje dziwne - wolne odświeżanie ekranu
jak na obciążonym bądź starym (286) systemie.
I jeszcze jeden kwiatek, CDRW na IDE 2 kanał Master -Nero wykrywa napęd,
formatuje CDRW,
ale nie zapisuje (błąd magistrali, niewłaściwa informacja o ścieżce), a ECDC
obsługuje bez kłopotów.
Cześć.