Re: Abit KT7+RAID, gf2mx, problem - EOT

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 19:50:58 MET DST

Wonder wrote:
> Słusznie, to mogą być sterowniki do karty. Usuń wszelkie
> ślady po starych sterownikach i zainstaluj czyste detonatory.
> Najlepiej w wersji WHQL. Chyba 6.31 i 7.58 są WHQL.

Zainstalowałem nowe VIA 4in1 i detonatory 7.58. Pomogło.
Dzięki.

> I nie instaluj żadnych bajerów z płytek dołączonych do karty.
> One psują trochę stabilność systemu.

A zawsze sądziłem (i to wynikało z moich wcześniejszych doświadczeń),
że oryginalnie dołączane drivery są niezawodne, choć mało kiedy
najszybsze.

--
hitower_at_booster.alpha.pl
Out of memory. We wish to hold the whole sky, But we never will.